donderdag 15 maart 2018

Lente.


Twee weken geleden heb ik in de fb-groep
 van Creaties van Suzan gewonnen met mijn fleskaart.
Daarom mocht ik de opdracht voor de nieuwe challenge verzinnen.
De nieuwe opdracht is..." Maak een lentekaart " 
Deze kaart heb ik dus gemaakt voor de nieuwe challenge.
De tulpen staan in bloei op het tulpenveld, 
wat een prachtig gezicht is dat toch altijd.
Achter het huis heb ik een mand staan daar heb ik eind vorig jaar 
tulpenbollen in gestopt, ze komen al een klein stukje boven de grond
uit, dus over een poosje heb ik mijn eigen tulpen "veld " ;-)
Doe je ook mee met de challenge bij Suzan, er is een leuke prijs te winnen.
kijk maar eens in de fb groep

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge's :

" Maak een lente-kaart " 
op fb bij creaties van Suzan

" Alles mag  + optie pasen "
op het blog van Marianne design kreadiva's

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty papers bloc " Indian summer " PK9076
Ronde mal CR1248
Gras CR1355
Wolk COL1385
Hek COL1407
Vogeltje LR0206
Vlinder LR0357
Tulpen LR0401
Stempel CS0987
Knipvel Tiny " Hollandse tulpenvelden " IT581

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Wat eenprachtige voorjaarskaart Linda. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en fleurige tulpen/voorjaarskaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke lente kaart was het maar vast zo ver.
    heb heerlijk op je blog rondgekeken en genoten van je kaartjes
    ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen