maandag 13 november 2017

Welkom klein meisje.


Op het challenge blog van Marianne design, is het deze keer de
bedoeling om een kaart te maken met een designfolder.
Op mijn kaart heb ik het schattige rompertje gebruikt,
ik blijf hem echt super leuk vinden.
Ik heb de designfolder " kleine sterren " gebruikt.
Ik heb er nog een aantal kleine roze sterretjes opgeplakt.
Het leuke vind ik dat de sterretjes ook weer terug komen in het designpapier.

Ik wil met deze kaart meedoen met de volgende challenge's :

" Gebruik een designfolder op de kaart " 

" Alles mag  + optie sneeuwvlokken "
op het blog van Marianne design kreadiva's

Deze materialen heb ik gebruikt : 

Pretty papers bloc " Eline's sweet stars " PB7051
Decoration paper " zilver " CA3127 ( voor drukknoopjes )
Designfolder " kleine sterren " DF3427
Rompertje COL1419
Flesje - speentje COL1421
Stempels EC0165

Groetjes Linda.

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Linda! Ja het blijft leuk het rompertje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Linda.
    Zo lief met de kleine sterretjes.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje geworden Linda.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge designfolder.
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuke kaart Linda!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart geworden zo Linda, complimenten.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van MD.
    Groetjes Thea
    DT MD Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Linda.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan met de sterretjes embossing, mooi babykaartje.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Linda, wat een gave kaart. Wat blijft dat rompertje gaaf om wat mee te doen. Mooie kleurtjes ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen