woensdag 18 oktober 2017

Ik word grote broer.


Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn zusje.
Zij is weer zwanger, dus ik hoop als alles goed gaat
volgend jaar weer tante te worden.
Niet van 1 baby, maar van 2 !!!
Ja je leest het goed, ze verwacht een tweeling.
Best spannend natuurlijk, maar alles lijkt op dit moment goed.

Ze heeft al 3 jongens, daarom kwam
 het idee in mij op om de trui te gebruiken,
met daarop de tekst " Ik word grote broer "

Ik heb haar de kaart inmiddels gegeven,
leuk verpakt met 2 rompertjes erbij.
Ze vond het super leuk...en jullie ?

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge :

" Alles mag + optie herfst "
op het blog van Marianne design kreadiva's

Deze materialen heb ik gebruikt : 

Pretty papers bloc " Eline's babies blue " PB7049
Pretty papers bloc " Eline's sweet stars " PB7051
Ster op trui CR1353
Vierkante mal CR1369
Trui COL1434
Enamel dots " Cold as ice " PL4511
Stempel " Zwanger...gefeliciteerd ! " EC0138
Stempel " Grote broer " EC0165

Groetjes Linda.

6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk bedacht deze trui met toepasselijke tekst. Leuk hoor tante worden van een tweeling.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend voor de broertjes!
    Leuke kaart!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super bedankt nog voor de leuke kaart en de rompertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    En wat leuk om tante te worden van een tweeling.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sow... Dat wordt een lekker vol huis bij je zus. Maar met 3 grote broers, hoeven de 2 kleintjes straks niets te vrezen.
    Je hebt een super leuk kaartje gemaakt voor deze gelegenheid.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk om voor je neefjes een kaartje te maken omdat ze grote broers worden. Wat zullen ze straks trots zijn. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Fijne zondag!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen