zaterdag 15 juli 2017

Meester...Bedankt voor het fijne schooljaar !!!


Martijn had dit jaar in groep 8 een meester en een juffrouw.
Het strandhuisje dat ik voor de juffrouw
 als afscheidscadeautje had gemaakt heb ik jullie in de vorige 
blogpost laten zien, vandaag dit doosje dat ik voor de meester maakte.

Ook dit leuke doosje is een patroon van Marleen van der Most
Mocht je het ook willen maken, hier vind je het patroon.


Om het doosje zit een wikkel, 
op deze foto kun je dat duidelijk zien.


Hier nog een foto van de wikkel alleen.

In het doosje heb ik lekkere snoepjes gestopt, 
de meester vond het doosje erg leuk.

Ik wil met dit doosje meedoen met de volgende challenge's :

" Alles mag + optie vakantie " 
op het blog van Marianne design kreadiva's

" Alles mag + optie veel laagjes "
op het blog van Marianne design diva's

Deze materialen heb ik gebruikt : 

Ronde mal CR1248
Meerpaal CR1279
Meeuw - Zeesterren COL1433
Gras LR0400
Knipvel " Eline's background ocean " AK0067
Stempel " Bedankt voor het fijne schooljaar " 6410-0082

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Deze is ook leuk, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje Linda! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuk doosje is het geworden!! En fijn dat het goed is ontvangen. Weer zo'n mooi patroon dat je hebt gebruikt.
    Heb je zelf ook al vakantie?
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen