zaterdag 25 maart 2017

Van Harte Beterschap !!!


Deze beterschapskaart heb ik pas gemaakt voor een oom van mij.
Ik heb hem een beetje rustig gehouden, omdat het plaatje
anders zijn aandacht verliest.


Deze bloem blijf ik erg mooi vinden,
ik heb hem deze keer uitgestanst uit blauw cardstock,
zo lijkt hij wel een beetje op de bloemetjes in het mooie boeket.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge's :

" Alles mag + optie voorjaar / pasen "
op het blog van Marianne design Kreadiva's

" Alles mag + optie diamanten en parels "
op het blog van Marianne design Diva's

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty paper bloc " Country flowers " PK9144
Bloem LR0425
Label CR1212
Blaadjes LR0398
Vlinder LR0357
Enamel dots " Baby blue " PL4513
Stempel CS0852
Knipvel " Country flowers - Bouquet " EWK1248

Groetjes Linda.

4 opmerkingen:

  1. Gezellige beterschapskaart Linda, als je daar niet van opknapt...
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor je oom.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje Linda!!! Mooie kleuren ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen