donderdag 2 februari 2017

Geluk zit in een klein rompertje.


Vorige week heb ik mijzelf maar eens even verrast met het
super leuke en schattige rompertje.
Ik kon het dan ook niet laten om er gauw mee aan de slag te gaan.
En zie hier het resultaat. 


Deze babyfles, speentje en auto zijn toch ook echt super leuk.
Ik ben eigenlijk wel een beetje verliefd ♥
op de mooie nieuwe baby-lijn van Eline. ;-)

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge :
" Alles mag + optie baby " 
op het blog van Marianne design Kreadiva's

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty paper bloc " Eline's Sweet Stars " PB7051
Designfolders " Little stars " DF3427
Ronde mal CR1248
Rompertje COL1419
Baby speelgoed COL1421
Stempels EC0165

Groetjes Linda.

5 opmerkingen:

  1. Enig dat rompertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schattige kaart met dat rompertje en die leuke tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend babykaartje Lina...wat een geweldig leuke stansjes zijn dat van Eline...SUPER SCHATTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk rompertje een schatje
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Linda!!! Mooie achtergrond dat geemboste met die sterren.
    Fijne week!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen