donderdag 1 september 2016

Vandaag is jouw dag.


Mannenkaarten zijn altijd best moeilijk om te maken.
Maar met deze leuke wijn / champagne fles van Dutch doobadoo
maak je de mannen vast blij.

Ik heb de wijnfles beplakt met designpapier uit het 
Pretty paper bloc " Shabby chic " van Marianne design.


Voor de " wikkel " van de wijnfles heb ik lichtblauw
designpapier gebruikt.
Daarop heb ik de skyline van Parijs geplakt.
Met daarbij een mooie druiventros, en een glaasje wijn.


Op de bovenste " wikkel " heb ik twee sierhoekjes geplakt.
Vind het zelf zo net een " echte " label lijken ;-)
Om de hals van de fles heb ik met jutetouwtje een label gehangen,
met daarop de tekst " Hieperdepiep HOERA !!! "

Deze materialen heb ik gebruikt, ik heb ze direct gelinkt
met de artikelen in de webwinkel:

470.713.602 Dutch Doobadoo Card Art Champagne Bottle   PK9121 Pretty Papers bloc Shabby Chic   LR0368 Creatables snijmal Horizon Paris  


LR0367 Creatables snijmal bottle label Marianne Design   CR1353 Craftables snijmal Label XL en labels XS   PL1524 Clear Stempel Project NL - verjaardag

   11810-2004 scrapbook basics hoekjes met ster   4110 klosje jute touw

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi dee mannencreatie Linda...geweldig leuk flessenmodelletje, met mooie details erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee deze fles voor een man! Alle materialen passen heel mooi bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen