woensdag 29 juni 2016

Kikker op vakantie naar de zee. - Designer van de maand ( 8 )


Dit is mijn 8e en ook het laatste kaartje als 
" Designer van de maand " bij Marianne design .

Nog een paar dagen dan begint in sommige delen van het land de zomervakantie.
Hier moeten we nog een paar weken wachten voor het zover is.

Kikker heeft ook lekker even vakantie genomen.
Hij is een paar weekjes naar de zee.
Lekker genieten van de zon, de zee en het strand.
Zie hem daar genieten in zijn strandstoel, volgens mij 
is hij al wel een beetje bruin geworden ;-)


De meeuw op de strandpaal houd hem nauwlettend in de gaten.
Hij denkt vast...je weet het maar nooit met die strandgasten...
misschien hebben ze nog wel iets lekkers voor mij. ;-)

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty paper bloc " Driftwood " PK9134
Pretty paper bloc " Nautical " PK9133
Kikker COL1352
Strandhuis LR0422
Strandstoel LR0423
Gras LR0360
" Gras " bij de strandpaal LR0400
Vierkante mal CR1369
Strandpaal, meeuw CR1279
Schelpen CR1363
" Strand " stempel CS0969
Tekststempel EC0164
Knipvel IT586

Zoals ik dus al aan het begin van mijn blogbericht heb gezegd,
is dit dus mijn laatste kaartje als " Designer van de maand "
Ik vond het echt een eer en een leuke uitdaging om een maand lang leuke
creatie's te maken voor Marianne design.
Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven, 
met de materialen uit de juni-collectie.
Allemaal bedankt voor jullie bezoekjes en leuke reactie's. 

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Linda,
    Je gastdesignerschap vond ik heel erg leuk, ik heb met veel plezier naar al jou creaties gekeken en er inspiratie door op gedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zomerse kaart Linda. Mooie serie heb je als gd gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen