zaterdag 2 januari 2016

Welcome little one.


weer een leuke uitdaging, maak een kaart n.a.v. een sketch.


Ik heb er een geboorte-kaartje voor een meisje van gemaakt.
Hennie van Kreatrends is pas weer oma geworden,
 en daar moest natuurlijk nog wel een kaartje voor gemaakt worden.
Dus ik dacht dan gebruikt ik toch mooi de sketch.
Volgens mij is het aardig gelukt toch ?

Deze materialen heb ik gebruikt:

Pretty paper bloc " Eline's peach & mint PB7047
Schaapje COL1386
Bloemetjes LR0107
Blaadjes CR1272
Stempel " Welcome little one " EC0138

Groetjes Linda.

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje !!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig babykaartje Lina....prachtig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief schaapje!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda. Prachtig deze kaart. Heel mooi bedacht volgens de schets. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lief kaartje Linda.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh... wat is die schattig!
    Hele mooie en lieve kaart heb je gemaakt met de sketch Linda.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lief babykaartje, hele mooie uitwerking van de sketch.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen