vrijdag 16 januari 2015

Gefeliciteerd Meester !!!


Vandaag hield de meester van Martijn zijn verjaardag.
En daar hoort natuurlijk wel een cadeautje bij.
En zo kwam mijn gewonnen pakket van Kimya verpakkingen goed van pas.
Het tasje dat ik heb gebruikt heeft een afmeting van 22,5 X 18 cm.
Ik heb designpapier gebruikt uit het pretty paper bloc " Schooltime "


Op het tasje heb ik deze " oude " landkaart gebruikt.
Deze zit in het pretty paper bloc.


Bovenaan het tasje heb ik een vlaggenlijntje geplakt van
verschillende kleuren vlaggetjes.
Aan de rechterkant heb ik nog een uit kraftpapier gestanst nederland geplakt.


Onderaan het tasje heb ik een etiket geplakt, 
 deze zit ook in het pretty paper bloc.
Ik heb er de tekst " Gefeliciteerd meester " op gestempeld. 


Bovenaan het tasje heb ik een label CR1212 gehangen.
Daarop heb ik een sticker geplakt " Voor de coolste meester "
Deze sticker is ook verkrijgbaar bij Kimya Verpakkingen.
Ik heb er een centimeter-charm bij gehangen.

Alle randen heb bewerkt met distress ink " walnut stain "

Dit zijn alle artikelen die ik heb gebruikt :

Tasje - Kimya verpakkingen
Pretty paper bloc " School time " PK9118
Vlaggenlijntje 6002-0101
Nederland-mal ADD10004
Label mal CR1212
Stempels 6410-0082 , EC0318
Charm JU0910
Sticker " Voor de Coolste Meester " ( Kimya verpakkingen )

In het tasje heb ik een cadeautje gestopt voor de meester,
hij vond het super leuk.

Wat vinden jullie ervan?

Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog.

Groetjes Linda.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt, ziet er erg gezellig uit. Ik kan me voorstellen dat de meester het helemaal leuk vond.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er weer een prachtige creatie mee gemaakt Linda.
    Daar was meester zeker erg blij mee!!!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Linda, dat is wat ik ervan vind! Mooi gedaan, je papierkeuze, de details, het past er allemaal bijzonder mooi bij! Ook ik kan me voorstellen dat de meester heb erg leuk vond! Ook bij jou ben ik een poos niet langs geweest omdat het me simpelweg vaak aan de tijd ontbreekt om te bloggen maar ik probeer dan wel even terug te kijken....en och, wat heb ik dan ook hier vele mooie creaties gemist! Gelukkig zie ik ook wel dingen op FB voorbij komen maar het is toch leuker om in blogland reacties achter te laten! Leuk hoor om nog even te kijken, zeker de moeite waard!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat gaaf gemaakt je tasje, heel mooi ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen