woensdag 5 november 2014

Handyman


Vandaag laat ik jullie een mannenkaart zien.
Ik heb voor deze kaart het mooie papier gebruikt uit het
nieuwe pretty paper bloc " Vintage Men "
Met daarbij een bijpassend plaatje van een 
nieuw knipvel EWK1228 van Marianne design.


Aan de rechterkant heb ik een collectables "schild" COL1343 gebruikt.
Ik heb er de tekst "Handyman" op gestempeld.


Ik heb de gereedschapjes LR0288 op verschillende plaatsen op
mijn kaart gebruikt.


Onderaan de kaart heb ik de tekst " Tool Time " gestempeld.
Deze zit ook samen met de collectables "schild" in de verpakking.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink " walnut stain "

Nu zijn mannenkaarten niet de makkelijkste kaarten om te maken.
Maar ik geloof dat deze wel aardig gelukt is.
Hopelijk heb ik jullie weer op een idee gebracht.

Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog.

Een fijne dag !!!

Groetjes Linda.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Linda. Wat een mooie stoere kaart voor een handige man. prachtige materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt Linda!
    Super gedaan.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere mannenkaart heb je gemaakt, Linda.
    Echt heel leuk.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via FB kwam ik op je blog, je maakt leuke kaarten, ben even volger van je geworden, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart. Heel mooi. En ik heb ook heel wat kaarten gemist zag ik. Ook die zijn schitterend. Stuk voor stuk.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen