dinsdag 18 maart 2014

De snoesjes vieren feest !!!



Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge " Feest" van Marianne design
op het marianne design challenge blog.

Ik heb een kaartje gemaakt met de schattige snoesjes.
Ze zien er echt stralend uit, op deze feestelijke dag.
De snoesjes houden hun trouwfeest in de achtertuin,
 die is daarom extra mooi versierd met ballonnen PP1401.
En moet je die mooie boompjes LR0261 met die strikken zien,
 en wat staan ze in prachtige bloempotten.


Voor de ondergrond heb ik roze cardstock genomen, daarop heb ik designpapier
geplakt uit het pretty paper bloc "rose garden".
Uit wit cardstock, en kraftpapier heb ik de mooie huisjes LR0207 gestanst.


Voor de huisjes heb ik een bankje LR0259 geplakt,
 deze heb ik uitgestanst uit kraftpapier.
Hierop heb ik het plaatje van de snoesjes geplakt.
Je kunt zien dat ze echt genieten van deze dag. ;-)
Het gras 6002-0137 is van Noor! design.

Bovenaan de kaart heb ik te tekst " Hier komt het huwelijksbootje"
geplakt, deze heb ik gestempeld op wit cardstock, en daarna netjes uitgeknipt.

Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden,

Ik wens jullie een fijne dag !!!

Groetjes Linda.

9 opmerkingen:

  1. Wat een superkaart weer Linda, zo'n lief tafereeltje en alle kleuren en mallen zo mooi bij elkaar gezocht.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super schattig, zo leuk hoe je alle mallen hebt gebruikt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superschattig en prachtig kaartje Linda, ik vind hem geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Linda.
    Er is veel te zien.
    Gezellig dat je meedoet met onze feestchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi LInda. Wat een prachtige kaart. Heel mooi gemaakt hele mooie mallen heb je gebruikt. TOP. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Linda!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT mD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een feestelijk tafereel, mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDfeestchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke feestelijke crea heb je gemaakt voor onze challenge Linda.
    Gezellig dat je meedoet.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen