maandag 2 september 2013

Wish for you

 
Afgelopen weekend hebben ik weer lekker zitten knutselen.
Een vriendin was jarig, en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
 
Voor deze kaart heb ik als ondergrond kraftpapier gebruikt.
Daarop een vierkant dat ik heb uitgesneden uit designpapier.
Ik heb de mooie ronde mal 6003-1002 van Noor! design gebruikt.
Het vintage plaatje komt van een knipvel van Marianne design.
 
 
Ik heb deze mooie bingokaart stempels 6410-0029 gebruikt op
cardstock, en ze daarna netjes uitgeknipt.

 
Ik heb de bloemetjes 6002-0024 van Joy! crafts uitgestanst,
en daaronder heb ik nog een swirl LR0271 van Marianne design geplakt.
Het designpapier komt uit het pretty paper bloc "Victorian vintage"
Om de kaart helemaal af te maken heb ik nog een cirkel uitgestanst
met de label & tags stans 6002-0145, en hier een bijpassende
tekst opgestempeld.
 
Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
 
Ik wens jullie een fijne dag !!!
 
Groetjes Linda


4 opmerkingen:

  1. Hoi Linda. Wat een prachtige kaart. Leuk met het blauw erbij gecombineerd. Mooi plaatje. Leuk gemaakt met favoriete mal. Blijft mooi hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Linda wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem supermooi, wat een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Linda, vintage is ook echt jouw ding!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtige kaart, ik vind de kleuren combi super en
    de bloemen ook helemaal geweldig ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen