woensdag 12 juni 2013

Zomaar een kaartje van mij


Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaartje
te laten zien op het blog van kreatrends.
 
Ik heb dit keer een kaartje gemaakt met de nieuwe
Als ondergrond heb ik een vierkant uitgesneden uit kraftpapier,
en hier op een lichtroze vierkant van cardstock.
Ik heb designpapier gebruikt uit het pretty paper bloc "Happy days"
Het plaatje van de etagere komt van het nieuwe knipvel van Marianne design
 

Hier is de rozet duidelijk te zien, ik heb in het midden
een plaatje geplakt van het knipvel Knipvel Happy Days red 
Ook heb ik nog een taartrondje gebruikt en hiervan de randen
Onder de rozet heb ik een swirl van strass-steentjes geplakt.
 

Boven de rozet heb ik een aantal roosjes geplakt,
en de mooie nieuwe swirl van Marianne design.
De steeltjes van de roosjes heb ik om een sateprikker gerolt,
zo krijg je een leuk effect.
 
Ik heb een label CR1212 uitgestanst en hier 
de tekst "Zomaar een kaartje van mij" EC0138 opgestempeld.
 
Alle dingen die ik heb gebruikt heb ik direct gelinkt met het
desbetreffende artikel in de webwinkel, ga er gerust eens
een kijkje nemen, wat voor moois er allemaal te koop is.
 
Ik hoop dat ik jullie weer op leuke ideeen heb gebracht.
Ik zou natuurlijk graag willen weten wat jullie van mijn kaartje vinden,
en zou het dan ook erg leuk vinden dat je een berichtje achterlaat.
 
Ik wens jullie een fijne dag !!!
 
Groetjes Linda

5 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zijn die folding dies en je kleuren met de afbeeldingen maken het tot een super geheel!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Linda, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Linda!! Prachtige kleuren met leuke afbeeldingen en dat in combinatie met die schitterende details maakt het tot een heel gaaf geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen